Servet İnal - Yalan Olmuş Aşk Şarkı Sözleri

Servet İnal'da bu aralar çıkaşa geçen genç şarkıcılar arasında yer alıyor.Yeni şarkısı "Yalan Olmuş Aşk" ile oldukça büyük bir ses getireceğe benziyor.Bu güzel şarkıyı sözleriyle beraber dinleyebilmeniz için sitemize ekledik.Henüz yeni bir şarkı ve daha 20 bine bile ulaşmadı.Ama yakın bir zamanda patlama yapabilir.Yorumlarınızı bekliyorum.
Servet İnal - Yalan Olmuş Aşk Dinle

Servet İnal - Yalan Olmuş Aşk Sözleri

Bir Akşam Üstü, Hevesle Bekledim Aynı Yerde Buluşmak İçin,
Gelişinde Bi Terslik Vardı,
Geçip Karşıma, Ne Kadarda Sakince Bakıp Gözlerime,
Acımasız Sözlerinde Ayrılık Vardı,
Yaşanmamış Olsun,
Arkadaş Kalalım Diyorsun,
Ne Kadarda Kolay Geliyor Sana
Yazıklar Olsun....
Günün Birinde Perişan Bir Halde
Bulursun Elbet Beni Savrulurken
Hani Gitmek Yoktu Senin Defterinde
Bense Senin Derdinle
Yıkık Ve Paramparça İstiklalde Bir Barda
Bulursun Elbet Beni Sarhoşken
Geride Yalan Olmuş Aşkımıza İçerim
Eşlik Edersin İstersen

Söz & Müzik: Servet İnal

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri