Bilal Sonses & Tuğçe Kandemir - İçimdeki Sen Şarkı Sözleri

Bilal Sonses ve Tuğçe Kandemir'in ortak tekli çalışması "İçimdeki Sen" an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Şarkının klibini ve sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.Wovie etiketiyle piyasaya çıkan şarkı Youtube'da netd müzik kanalı aracılığıyla dinleyici karşısına çıktı.Söz & müziği Bilal Sonses'e ait olan şarkıya beğeni yağıyor.Yayınlanalı henüz 5-6 saat oluyor ve daha şimdiden 1 Milyon izlenmeye yaklaşan klip, Youtube trend videolarda #3 numarada yer alıyor.

İçimdeki Sen şarkı sözleri, Bilal Sonses Tuğçe Kandemir İçimdeki Sen sözleri
Bilal Sonses - Tuğçe Kandemir İçimdeki Sen Şarkı Sözü

Tavsiye Şarkı: Burak King Var Git

Bilal Sonses & Tuğçe Kandemir - İçimdeki Sen Sözleri

Yeniden Geri Ver Bana Onca Zamanı
Bir Telafisi Yok Bunca Zararın
Kaybederim İçimdeki Seni Ziyan Olur
Kalbimden, Bir Mahkum Misali Firar Olur

O Kokun Yalan Gülüşün Gibi Tamam
Senin Olsun Her Bişey Acılar Bana Kalan
Sabrederim Elin Onun Elinde Olmasın
Bana Sen Yakışmıştın Ya Çok Yazık

Nasıl Baktın Gözlerime?
Nasıl Tuttun Ellerimi?
Nasıl Kanmışım Sana?
Nasıl Doldurdun Yerimi?

Son Sözüm Bu Sana
İnanırım Sanma Sana
Ben İçimdeki Seni
Sevmişim Anlasana

Söz & Müzik: Bilal Sonses

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri