Burak King - Var Git Şarkı Sözleri

Burak King'in uzun bir aradan sonra çıkardığı yeni şarkısı "Var Git" an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Şarkının sözleriyle beraber klibini de aşağıda bulabilirsiniz.Burak King'in ILS Vision Music etiketiyle yayınlanan Var Git adlı şarkısı, henüz 1 gün bile olmadan trendler arasına girmeyi başardı.Şuan 600 binden fazla izlenmesi olan klip, yakın zamanda milyonlara ulaşacaktır.Söz ve müziği Burak King'e ait olan Var Git nasıl olmuş sizce? Yorumlarınızı belirtmekten çekinmeyin...
Tavsiye Şarkı: Tuğba Yurt Masal

Burak King Var Git sözleriyle dinle, şarkı sözü
Burak King Var Git Şarkı Sözü

Burak King - Var Git Sözleri

Boş Yere Harcadın Ömrünü Sorma “Niye?”
Ben Suçlusu Oldum, Kötü Oldum Sen Olma Diye
Yollara Döktüm Kendimi Rastladım İzlerine
Ben Yakamoza Halâ Sen De Denizlere Dert

Ne Uyandım Ne Uyuttum
Ne Öldüm, Ne Yaşadım
Var Git Bulutlar Gibi
Dokunsan Doldum Taşarım

Duvar Gibi Önüme Sen, Dağ Gibi
Seninde Gönlünde Dert Var Gibi
Bi’ Sana Dönmüyor Dünya Alem
Yüzüne Kapanır O Kapılar Çağ Gibi

Söz ve Müzik: Burak King

Beğendiyseniz Burak King'in diğer şarkılarına da göz atabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri