Canbay & Wolker feat. Decrat - Dört Duvar Sözleri

Canbay & Wolker'ın yeni teklisi "Dört Duvar"a Decrat eşlik ediyor.Oldukça başarılı bir parçaya imza atan rapçiler şuan Youtube trendlerde #5 numarada yer alıyor.Sizlerde dinlerken sözlerini de okuyabilesiniz diye sitemize ekledik.Umarım beğenirsiniz.Ayrıca Canbay & Wolker'in diğer parçalarınıda dinlemek isterseniz sitemizde bulabilirsiniz.

Canbay & Wolker feat. Decrat - Dört Duvar Sözleri

[Canbay]
Vakit Az Biri (Sürsün)
Bagajda Son Ses Müslüm (Baba)
Hayeller Dağlara Sürgün (Yedi) 
En Güzel Onlara Güldük (Demi)

(Şşt)Özlem Sana 
Tahliye Var Gözün Aydın Anam 
Bişey Dicem Sana Az Baksana 
Özledim Arada Bi Yaz Bana 

Giden Gitmiş Döndüremezdik 
Yinede Düşmedim Deme 
Beni Silahla Öldüremezsin 
İstersen Bide Gülmeyi Dene 

Hayallerimi Gasp Ettiler 
Can Bizi Korkak Zannettiler 
Al Yalnızlığını da Gel 
Elbet Bir Gün Bu Hasret Biter 

Haklısınız Onuda Biz Yaptık 
Hakim Dedi Arabada Kim Vardı 
(Kim Vardı)ben Vardım 
Bide İçimde Büyüyen Kin Vardı 

Yağmur Yanakları Islatmış 
Ha Denk Gelir Yoluma Rastlarsın 
Öyle Bakmasaydın Hiç Kızmazdım 
Sen Gel Bahar Kokunu Kıskansın 

[Nakarat x2 (Decrat&Canbay)]
Umuda Kelepçe Vurmuşlar 
Uzun Yol Koşturdum Ardımdan Saydırmışlar
Bilemem Kim Onları Yormuşsa Hayatın Sillesiyle Dört Duvar Olduk Bak 

[Wolker]
Fırtınadan Önce Geldik Biz 
Ondan Değil Bu Sessizlik 
Çok Sessizlik Var Diye 
Tan Yelinden Esmiştik 

Ağırlaşır Körelen Duygular 
Önümde Çok Yollar Var 
Göremediğin Engel Değil 
Biz Çok Çıktık Lan Yangınlardan 

Sağım Solum Sana Çıkmaz 
Sen Başkasına Doğru Dert Yan 
Gözlerimden Alı Koyma 
Bizi Kurtaracak Daha Kim Var 

Kendimi Kaybettiğim Zaman 
İçime Dert Olur Gördüğüm Kadar 
Dostuma Kurşun Değdiğinden Beri 
Bahsetme Zararlardan 

Açılan Kapılardan 
Ring Aracına Giden O Yollardan 
Dosyalar Önümde Kurtulamadık 
Yine Biz Bak Kararlardan 

Güzel Günler Gelecektir Sana 
Gelecek Seninle Geleceksen Bana(Gül)
Gül Ver Güldüklerine 
Umutlarım Zaten Ölmüştür 

[Nakarat x2(Decrat&Canbay)]
Umuda Kelepçe Vurmuşlar 
Uzun Yol Koşturdum Ardımdan Saydırmışlar
Bilemem Kim Onları Yormuşsa Hayatın Sillesiyle Dört Duvar Olduk Bak

Söz & Müzik: Canbay - Wolker - Decrat

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri