Cem Belevi - Mışıl Mışıl Şarkı Sözleri

Cem Belevi'nin Mışıl Mışıl adlı yepyeni teklisi an itibariyle, DMC etiketiyle piyasaya çıktı.Youtube'da netd müzik kanalı tarafından yayınlanan şarkının klibine yoğun ilgi geldi.Yakın zamanda trendlerde yer bulacağına inandığım şarkının sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.Ayrıca sözleri okurken klibi de dinleyebilirsiniz.Son zamanlarda çıkan en iyi şarkılardan biri olduğunu söyleyebilirim.Söz & müziği Cem Belevi'nin kendisine ait olan bu güzel parçaya 10 üzerinden 10 puan benden.Sizlerde görüşlerinizi yorumlarda belirtmekten çekinmeyin.İşte Cem Belevi Mışıl Mışıl...

Cem Belevi - Mışıl Mışıl Sözleri

Elini Yüzünü Kaşını Gözünü Gördüğümden Beri Dilimi Sözümü Yaşımı Başımı Benliğimi Unuttum Biçare Yollarında Gezdiğimden Beri Yerimi Yurdumu Ruhumu Aşkınla Uyuttum Mışıl Mışıl Masallarla Yüreğimi Işıl Işıl Sokaklarda Geceleri
[x2] Dolanıyorum Deliler Gibi Aşkına Köleyim Nerelerdesin Aranıyorum Bir Fener Gibi Anla Ki Yüreğim Boş Hayaldesin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri