Ferman Toprak - Alayına Gider Şarkı Sözleri

Ferman Toprak - Alayına Gider Dinle

Ferman Toprak - Alayına Gider Sözleri

Alayına Arıza Bundan Sonra
Sana Göre Bir Şey Yok
Aleme İsyan Bundan Sonra
Bize Göre Bir Şey Yok

Gönül Derdini Abarttı
Boş Bulundu Seni Sevdi
Dikenleri Gönlüme Ekti
Güle Göre Bir Şey Yok

Alayına Arıza Bundan Sonra
Sana Göre Bir Şey Yok
Aleme İsyan Bundan Sonra
Bize Göre Bir Şey Yok

Alayına Gider Bundan Sonra
Sana Göre Bir Şey Yok
Aleme İsyan Bundan Sonra
Bize Göre Bir Şey Yok

Çok Sevdin De Sevmedim Mi?
Sen İstedin Ölmedim Mi?
Çağırdın Da Gelmedim Mi?
Yola Göre Bir Şey Yok
Sen Çağırdın Gelmedim Mi?
Yola Göre Bir Şey Yok

Alayına Arıza Bundan Sonra
Sana Göre Bir Şey Yok
Aleme İsyan Bundan Sonra
Bize Göre Bir Şey Yok

Alayına Gider Bundan Sonra
Sana Göre Bir Şey Yok
Aleme İsyan Bundan Sonra
Bize Göre Bir Şey Yok

Yanarım Da Derdim Bitmez
Kahpe Felek Bize Gülmez
Boşver Dostum Hadi İçek
Ele Göre Bir Şey Yok
Hadi Dostum Boşver İçek
Ele Göre Bir Şey Yok

Söz & Müzik: Süleyman Yanar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri