İzzet Yıldızhan - Bedo Emmi Şarkı Sözleri

Ünlü türkücü İzzet Yıldızhan, yeni albümünde yer alan "Bedo Emmi" ile karşımıza çıktı.Sizler için şarkının sözlerini ve klibini hemen sitemize ekledik.DMC etiketiyle yayınlanan Bedo Emmi, İzzet Yıldızhan'ın "Ben Burdayım" adlı albümünde yer alıyor.Youtube'da netd müzik kanalı aracılığıyla dinleme fırsatı bulduğumuz bu güzel şarkıya yorumlarınızı bekliyoruz..


İzzet Yıldızhan - Bedo Emmi Sözleri

Derdim Çoktur Bedo Emmi Nideyim Ben Nideyim  
Gönlüme Söz Geçmiyor Ki Buralardan Gideyim     
O Yar Bana Küsmüş Ben Ne Edeyim Ne Edeyim    
Başım Alıp Nerelere Gideyim Le Gideyim    

Adana’nın En Güzeli Çukurova’nın Dilberi
Karakaşlı Kara Gözlü Yoktur Ondan Güzeli

Adana Antep Arası Yar Başımın Belası   
Nasıl Edem Bedo Emmi Yürekte Var Yarası  
O Yar Bana Küsmüş Ben Ne Edeyim Ne Edeyim   
Başım Alıp Nerelere Gideyim Le Gideyim   

Adana’nın En Güzeli Çukurova’nın Dilberi
Karakaşlı Kara Gözlü Yoktur Ondan Güzeli
Yar Anlımın Yazısı Le Yürekte Var Sızısı
Kurban Olurum Ben Olurum Ona Haram Olsun Başkası
Kurban Olurum Ben Olurum Ona Zehir Olsun Başkası

Söz: Hüseyin Canan Karataş Müzik: Hüseyin Uyar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri