Khontkar - Legal Sözleri

Khontkar'ın bu aralar trend olan rap parçası "Legal" an itibariyle sitemizde yayınlandı.Youtube trend videolar arasında #29 numarada yer alan bu yeni parça kulağa oldukça hoş geliyor.Pek fazla rap dinlemeyen biri olarak bu benim hoşuma gitti.Sizinde hoşunuza gideceğini düşündüm ve dinlerken, sözlerini okuyabilesiniz diye aşağıya bıraktım.Yorumlarınızı bekliyorum.Hadi bakalım artık işler legal...
Khontkar - Legal Dinle

Khontkar Legal Rap Sözleri

[Nakarat:]
Eskiden Köşedeyken, Araba Çalarken
Eskiden Rutubetten, Nefesiz Kalırken
Eskiden Para Yokken, Market Soyarken
Şimdi Çantam Dolu Ana Sözleşmeler Tamam

[x2:]
Artık İşler Legal, Artık İşler Legal
Artık İşler Legal, Artık İşler Legal
Vergim Artar Kat Kat, Forbes’dayım Baksan
Vouge Magazine Baksan, Artık İşler Legal

[Verse 1:]
200bin Dollar Boynumda Bak Parlar
Sarkar S*ke Kadar Umrumda Mı Olacak Sandın? Oğlum İnmişim Dibe
Daha Nereye Varacak Bu Olay? Timsah Derisi Bak Ayak
Üstümde Fendi Shit, Anlamsız Gelir Ha Tüm Bu Dünya
Rolex’im Altın Bitch Elmaslar Buz Gibi

Hak Ettiğim Bu Tabii Ki Yok Hiç Rakip
Sıfırdan Yüze Çıkış Temiz Yok Hiç Panik
Geçen Sene Köşede Bekle Gece Serin
Bu Yıl Altımda Porsche, Üstümde Gucci Benim

Kıskançlıktan Aklını Yer Bitirir Keriz
Aklı Almaz Konuşur Boş Boş Kültürsüz Herif
Ülkene Getirdiğim Bu Soundu Bana Satma Dedim
Bizi Duyan Tüm Rapçiler Geçirdi Evrim

[Nakarat:]
Eskiden Köşedeyken, Araba Çalarken
Eskiden Rutubetten, Nefesiz Kalırken
Eskiden Para Yokken, Market Soyarken
Şimdi Çantam Dolu Ana Sözleşmeler Tamam

[x2:]
Artık İşler Legal, Artık İşler Legal
Artık İşler Legal, Artık İşler Legal
Vergim Artar Kat Kat, Forbes’dayım Baksan
Vouge Magazine Baksan, Artık İşler Legal

[Verse 2:]
Önceden Düşünürdüm! Mahalleden Çıkışım Var Mı Diye Çözümüm?
Sür Aracı Hızlıca, Gitmemiz Gerek Bi’ An Önce Burdan Tipi Süzdüm
O Gelene Kadar, Fitile Varsak, Pedala Yasla
İyi Çözüm Lazım Hep Bize Yoksa, Aç Kalacak, Yok Eve Bakcak, Giremem Tekrar

Hayır Hayır Olmaz Asla Zorlarım Şansımı Bu Riski Alcam
Hayır Hayır Olmaz Asla Yolumdan Şaşmam Lan Nolursa Olcak
Para Para Dolu Çantalar Duş Yapar Hepsiyle Sürtüğün Bak Lan!
Eskiden Akardı Tavan, Üstüne Damlar Zordu Hep Yatmak

Farelerle Ahbap Olmayı İyi Ki De Öğrendik Piyasa Kaypak
Parasız Kalmak İnsana Çok Şey Öğretiyo Yok Öyle Tatmak
İstersin Almak, İstersin Kaçmak Sorunlardan Ama Olmaz
Gölgen Bile Karanlıktayken Üzgünüm Ama Hiç Yanında Durmaz

Doğru, Hepsi Doğru, Bunlar Doğru
Her Şey Doğru, Doğru!
İşler Legal, Artık Yolu
Buldum Yolu

[Nakarat:]
Eskiden Köşedeyken, Araba Çalarken
Eskiden Rutubetten, Nefesiz Kalırken
Eskiden Para Yokken, Market Soyarken
Şimdi Çantam Dolu Ana Sözleşmeler Tamam

[x2:]
Artık İşler Legal, Artık İşler Legal
Artık İşler Legal, Artık İşler Legal
Vergim Artar Kat Kat, Forbes’dayım Baksan
Vouge Magazine Baksan, Artık İşler Legal

Söz: Khontkar Müzik: Furkan Karakılıç & Barry Allen

Khontkar'ın diğer parçaları da ilginizi çekebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri