Merve Özbey - Hani Bizim Sevdamız Şarkı Sözleri

Merve Özbey'in seslendirdiği ve sözleri Ahmet Selçuk İlkan'a ait olan "Hani Bizim Sevdamız" şarkısını klibiyle beraber aşağıda bulabilirsiniz.Şarkıyı anlatmaya kelimeler yetmez belki ama Merve Özbey, şarkıyı gerçekten harika yorumlamış.Şarkının piyasaya çıkmasını günlerdir bekliyorduk ve çıkar çıkmaz hemen ekledik.Hem klibini hemde şarkının sözlerini sizlere sunuyoruz.Henüz Poll Production etiketiyle piyasaya çıkalı 1 gün bile olmuyor ama klibi 1 Milyona ulaştı sayılır.Ve şuan Youtube trend videolar listesinde #5 numarada yer alıyor.Sizlerde Merve Özbey Hani Bizim Sevdamız şarkısı hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.Şarkıyı beğendiniz mi?

Merve Özbey - Hani Bizim Sevdamız Sözleri

Böylesine Acıyı Tatmadım, 
Yokluğun Çok Zor Alışamadım, 
Onsuz Yaşamayı Başaramadım, 
Al Benim De Canımı Allah'ım.

Hani Bizim Sevdamız, Devirirdi Dağları,
Hani Bizim Sevdamız, Eritirdi Buzları,
Zamansız Esti Bak Ayrılığın Rüzgarı, 
Hani Bizim Sevdamız.

Ayrılığın Adını Anmazdım,
Rüyamda Görsem De İnanamazdım,
Benden Çok Sevene Gitse Yanmazdım, 
Nasıl Sevdim Bilirsin Allah'ım.

Söz: Ahmet Selçuk İlkan & Alkan Özalan Müzik: Alkan Özalan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri