Naz Ölçal - Bir Şarkı Söylerim Şarkı Sözleri

Naz Ölçal'ın yepyeni şarkılarından olan "Bir Şarkı Söylerim" an itibariyle karşımıza çıktı ve hemen sizinle paylaşmak istedik.Şarkının sözleriyle beraber orjinal klibinide sitemize ekledik.Hem dinleyebilir hemde sözleri okuyabilirsiniz.Pasaj Müzik etiketiyle piyasaya sürülen şarkı, Youtube'da netd müzik aracılığıyla müzikseverlerin karşısına çıktı.Naz Ölçal'ın "Zamanla" adlı albümünde yer alan bu başarılı parça için söylenecek başka bir söz yok aslında.Oldukça güzel ve başarılı olmuş.Müzik listelerimize girmeyi fazlasıyla hakediyor.Eğer şarkıyı puanlamak gerekirse 10 üzerinden 9 veririz.Ayrıca bildiğiniz üzere Naz Ölçal, daha önceki şarkılarından "Yoksun" ile oldukça büyük bir patlama yapmıştı.Sizce bu yeni şarkısı Bir Şarkı Söylerim ile de bir şeyler yapabilir mi?
Naz Ölçal Bir Şarkı Söylerim sözleri, dinle, şarkı sözü
Naz Ölçal Bir Şarkı Sözlerim şarkı sözü

Naz Ölçal  Bir Şarkı Söylerim Sözleri

Taş Zamanla Aşınır Denizle
Zamanla Alışır Kaya Kendine
Ben De Aşındım Senle
Ama Alışamadım Bu Halime

Çünkü Bilirim Sen Gidersin
Çünkü Bilirim Sen İtersin
Ben Beklerim Yine De
Gelmeyeceğini Bile Bile

Bir Şarkı Söylerim Sen Gidince
Sadece Sen Alın Üstüne
Aradan Yıllar Geçse Bile,
Hatırlatsın Sana Beni
Geri Gelirsin Belki Diye
Unutma Beni…


Söz: Naz Ölçal

Müzik: Naz Ölçal, Caner Karamukluoğlu

Yorumlar

  1. Geleceğin starı oalcak yazın biyere.Diğer şarkıcı bozuntularına kliplerde soyunmadanda başarılı olunabileceğini öğretiyor.
    Ayrıca bu şarkı tutar bence çok güzel.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri