Öykü Gürman - Düşün Beni Şarkı Sözleri

Öykü Gürman'ın yeni şarkısı "Düşün Beni" sitemizdeki yerini aldı.Sözleriyle beraber dinleyebileceğiniz şarkıyı aşağıda bulabilirsiniz.Sen Anlat Karadeniz dizisindeki başarılı oyunculuğu ve güzel sesiyle son zamanların en popüler sanatçılarından olan Öykü Gürman, yeni bir şarkıyla karşımıza çıktı.Youtube'da netd müzik kanalı aracılığıyla piyasaya sunulan şarkı daha şimdiden büyük ilgi görüyor.Henüz 10 saat olmasına rağmen 400 bin izlenmeye ulaşan klip, Öykü Gürman sevenlerinin ne kadar fazla olduğunu gösterir nitelikte...

Öykü Gürman - Düşün Beni Dinle

Öykü Gürman - Düşün Beni Sözleri

Düşün Beni Ayrılsa Da Yollar
Düşün Beni Geçse Bile Yıllar
Düşün Beni
Zalimin Zulmüyle
Kağıt Kaleme Tapana Kadar
Sende Böyle Yanana Kadar

Son Bi Kez
Açıp Eski Satırları Oku
Aşkı Ve Kendini Kaybettiğin O Koku
Sadece Bu Tende
Rastladın Mı Dengine Dengine

Sustuğum
Cümleler İçinde Haykırışım
Belki De
Bizi Bulmaya Çalıştığın O Tende
Geçmiyorsa Söz Kalbine Kalbine

Düşün Beni, Düşün Beni, Düşün Beni
Zalimin Zulmüyle
Kağıt Kaleme Tapana Kadar
Sende Böyle Yanana Kadar

Yazar Bizi Tarih Yazar Elbet
Unutulur Sanma Sakın Bu İhanet
Kederi Ey Unutmak Zor Olur Elbet
Gönül Sabret Gönül Sabret

Ellerimden Ellerini Çek Hadi Unut Beni
Deseler Sevgi Yoktu Göster Şahit Beni
Etme Şair Etme Yazar Sadece Avut Beni
Çok Denedim Olmadı Hiç Nolur Sen Unut Beni
Of!

Düşün Beni Ayrılsa da Yollar
Düşün Beni Geçse Bile Yıllar
Düşün Beni
Zalimin Zulmüyle
Kağıt Kaleme Tapana Kadar
Sende Böyle Yanana Kadar

Söz & Müzik: Elmeddin Seferli

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri