Cengiz Kurtoğlu - Sen De Ağla Şarkı Sözleri

Usta şarkıcı Cengiz Kurtoğlu, söz & müziği Hakan Altun'a ait olan "Sen De Ağla" adlı parçayla karşımıza çıktı.Kendine has tarzıyla şarkıyı yorumlayan Cengiz Kurtoğlu, yine oldukça başarılı bir iş çıkarmış.Şarkının sözünü ve klibini aşağıda bulabilirsiniz.Bol müzikli günler...

Cengiz Kurtoğlu - Sen De Ağla Dinle

Cengiz Kurtoğlu - Sen De Ağla Sözleri

Sıra Sana Da Gelecek 
Ayrılık Neymiş Göreceksin 
Hep Mutlu Ol İstedim Ama 
Ben Çektim Sen De Çekeceksin 

Hem Sevdiğim Hem Arkadaşımdın 
Ben Sevmiştim Yarınlarım İçin 
Canımın Cani Can Yoldaşımdın 
Ben Suçluyum Sevdiğim Için 

Ben Ağladım Sen De Ağla 
Yaptıkların Yanına Kâr Kalır Sanma 
Söz Vermiştin Şimdi Yoksun 
Ayrılığın Günahı Bir Tek Senin Boynuna

Söz & Müzik: Hakan Altun 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri