Ferhat Göçer - İçimdeki Hazine Şarkı Sözleri

Ferhat Göçer, 2019 yılının açılışını "İçimdeki Hazine" adlı yeni single'ı ile yaptı.Şarkı yayınlanır yayınlanmaz sizler için hem klibini hemde şarkının sözlerini ekledik.Ferhat Göçer bu yeni şarkıyla uzun bir süre gündemden düşmeyebilir.Oldukça başarılı bir parça olmuş diyebilirim.Şarkının klibi Youtube'da Ferhat Göçer'in kendi official hesabında yayınlanalı henüz 3-4 saat oluyor ve daha şimdiden 50 bin izlenmeye ulaştı.Bu da onun ne kadar kaliteli ve sevilen sanatçı olduğunu gösteriyor.Bakalım siz beğenecek misiniz şarkıyı.Sizce Ferhat Göçer İçimdeki Hazine nasıl olmuş? Yorumlara bekliyorum sizleri...

İçimdeki hazine şarkı sözleri, ferhat göçer içimdeki hazine, ferhat göçer içimdeki hazine sözleri
Ferhat Göçer İçimdeki Hazine şarkı sözü

Ferhat Göçer - İçimdeki Hazine Dinle

Ferhat Göçer İçimdeki Hazine Sözleri

Dün Yanlış Bir Yola Saptım
Bilmediğim Sokaklar Varmış
Asırlardır Yaşadığım Şehirde

Yorgun Caddelerde Dolaştım
Hiç Olmadığım Kadar Yalnız
Hiç Bilmediğim Bir Devirde

Uzun Uzun Taş Duvarlar
Yürüyorum Mahşer Sokaklar
Onlar Bana Ben Onlara Yabancı

Eve Dönesim Yok Artık
Yağmur Dine Bilir
Tütün Bitebilir
Sabah Olabilir
Yoksun Nasılsa..

Dönersen Bekleyenin Yok Artık Burada
Bu Gemi O Limandan Gideli Çok Oldu
Bana Yaşattıklarını Yaşarsan Olur Da
Neden Affetmedim Anlarsın Çok Zordu

Söz & Müzik: Ferhat Göçer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri