Gülçin Ergül - İkimize Birden Şarkı Sözleri

Gülçin Ergül'ün seslendirdiği bu güzel şarkı "İkimize Birden" , bir zamanlar oldukça popüler bir parçaydı.Şimdi ise Gülçin Ergül ile tekrardan karşımıza çıktı.Oldukça güzel seslendirmiş diyebilirim.Şarkı sözünü ve klibini aşağıda bulabilirsiniz.Sizce Gülçin Ergül İkimize Birden nasıl olmuş?

Gülçin Ergül - İkimize Birden Dinle

Gülçin Ergül - İkimize Birden Sözleri

Anladım Ki Aşkın Bir Anlamı Yok 
Mesele Sadece Gurur 
Ayrılık Bizi Vursa Da 
Tek Çıkar Yoldur 

Bu Nasıl Bir Savaştı Anlayamadım 
Kalıcı Bizdeki Hasar 
İstesem De Kapanmıyor 
Açılan Yaralar 

Ah Bu Nasıl Dünya 
Belki De Her Şey Yalan 
Doğru Yer Yanlış Zaman 

İkimize Birden Yükleniyorlar 
Ama Sen Ağlama 
Durma Git Buna Da Alışırım 
Sen Olmasan Da Seni Yaşatırım
İkimize Birden Yükleniyorlar 
Ama Sen Ağlama 
Durma Git Buna Da Alışırım 
Sen Olmasan Da Seni Yaşatırım
Anladım Ki Aşkın Bir Anlamı Yok 
Mesele Sadece Gurur 
Ayrılık Bizi Vursa Da 
Tek Çıkar Yoldur 

Bu Nasıl Bir Savaştı Anlayamadım 
Kalıcı Bizdeki Hasar 
İstesem De Kapanmıyor 
Açılan Yaralar 

Ah Bu Nasıl Dünya 
Belki De Her Şey Yalan 
Doğru Yer Yanlış Zaman 

İkimize Birden Yükleniyorlar 
Ama Sen Ağlama 
Durma Git Buna Da Alışırım 
Sen Olmasan Da Seni Yaşatırım
İkimize Birden Yükleniyorlar 
Ama Sen Ağlama 
Durma Git Buna Da Alışırım 
Sen Olmasan Da Seni Yaşatırım

Söz & Müzik: Mert Ekren

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri