Kaan Küçük - Özlüyorum İşte Şarkı Sözleri

Bu aralar çıkışa geçen birçok yeni şarkıcı ile karşılaşıyoruz.Kaan Küçük'te bunlardan birisi.Ve "Özlüyorum İşte" adlı şarkısıyla kısa sürede 1.5 milyona yakın izlenme aldı.Müzikseverler ve netd müzik hayranlarınında dikkatinden kaçmayan Kaan Küçük, beğeni yağmuruna tutuldu.Bizde sizler için şarkının sözleriyle beraber, klibinide sitemizde yayınladık.Umarım beğenirsiniz.Bu arada Kaan Küçük Özlüyorum İşte sizce nasıl olmuş? Yorum yapmayı unutmayın...

Kaan Küçük Özlüyorum İşte Dinle

Kaan Küçük Özlüyorum İşte Sözleri

Üzgünüm Sadece Bir Daha Geri DönememKırgınım Herkese Bir Daha Boyun EğememUzak Durur Kendince Gittiğini GörememKaybolup Sessizce Bittiğini GörememÜzgünüm Ki Zaten Bir Daha Geri Dönemem

Ağlamak Kolay MıGizli Saklı Köşelerde Ağlıyorum İşteUnutmak Kolay Mı
Sen Sussan Da Gizlesen De Söylüyorum İşte
Konuşmak Kolay Mı Ben De Böyle Gizli Gizli Dinliyorum İşte
Sevgilim Unutma Ben De Seni Böyle Deli Özlüyorum İşte


Söz & Müzik: Anıl Akdağ

Tavsiye Şarkı: Onur Can Özcan Hüzün Hoş Geldin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri