Oğuzhan Koç - Sükut-u Hayal Şarkı Sözleri

Sevilen şarkıcı Oğuzhan Koç'un yeni şarkısı "Sükut-u Hayal" DMC etiketiyle müzikseverlerin karşısına çıktı.Şarkının sözlerini ve orjinal klibini hemen aşağıda bulabilirsiniz. Oldukça başarılı bir parça olmuş diyebilirim.Önceki şarkıları gibi uzun zaman gündemden düşmeyecek gibi görünüyor.Peki siz Oğuzhan Koç Sükut-u Hayal parçası hakkında ne düşünüyorsunuz?

Oğuzhan Koç - Sükut-u Hayal Dinle

Oğuzhan Koç - Sükut-u Hayal Sözleri

Ne Varsa İçinde Ya Söyle Yada Git
Ne Kaldıysa Bak Elde Bil Ki Ben Tek Sebebi
Ne Sevdin Nede Sövdün Hiç Bir Şey Kalmadı Ki
Ne Yandın Nede Söndün Ateş Hiç Olmadı Ki

Yana Yakıla Sevdiğim Ne Varsa Hep Sükut-u Hayal
Bana Bakan O Gözlerinde Var Ya Yapayalnız Kal

Ah Bir Bakana Bir Gülene Bir Sorana Bir Sevene Aldandım
Vah Çekene Vah Bir Kuru Güle Vaatlere Saatlerce İnandım
Bak Gülene Bak Bir Haine O Zalime Gitti Gönül Pişmanım
Dokunsanız Ağlarım Dostlar..

Söz & Müzik: Oğuzhan Koç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri