Tabir - Bırak Beni Kollarına Şarkı Sözleri

Genç ve yeni şarkıcıların piyasaya çıkışı bizleri hep mutlu etmiştir.Tabir'de bunlardan biri.Oldukça başarılı bulduğumuz "Bırak Beni Kollarına" adlı şarkıyla dinleyici karşısına çıktı.Youtube'da netd müzik kanalı aracılığıyla dinleme fırsatı bulduğumuz bu güzel parça, henüz yayınlanalı 1-2 saat oluyor ve 10 bin izlenmeye yaklaştı.Freedom Music etiketiyle piyasaya sunulan şarkının sözlerini ve klibini hemen sitemize ekledik.Söz & müziği genç şarkıcı Tabir'e ait ve gerçektende süper bir parça olmuş.Umarız ki hakettiği yerlere gelir.Peki siz Tabir'in bu parçası Bırak Beni Kollarına' yı nasıl buldunuz?

Tabir - Bırak Beni Kollarına Dinle

Tabir - Bırak Beni Kollarına Sözleri

Bırak Beni Kollarına 
Bir Kuş Olur Konarım Avuçlarına 
Beni Bana Anlatma , Beni Onunla Aldatma
At Beni Beni Kuyularına 
Bir Yağmur Olur Yağarım Saçlarına 
Beni Sana Anlatsam, Seni Bana Anlatsan

Kaç Milyon İnsan Var, Kaçından Seni Seçtim
Kokunu Misafir Eden O Yoldan Ben Bir Daha Geçtim 
Kaç Tane Gönül Gördüm Kaçından Firar Ettim 
Gece Uykum Kaçtı Bu Geceye İhanet Mi? 
Sanki Zaman Beklemiyor Beni 
Sesin Kulaklarıma Gelmiyor Da Değil
Lafın Gelişi Sordun Mu Beni 
O Yolun Gidişi Hiç Üzmedimi Seni 
Bu Köyde Hiç Papatya Da Yoktu 
Sen Varken Kurdu Kuşu Çoktu 
Bu Yolda Hiç Senden Eser Yok Mu?
Yoksun Köyde Fırtınalar Koptu 
Al Beni Göğsüne Çal
Tut Bırakma Yârini Vurucaklar
Şikayet Etmem Asla Elimden Eğer Sen Tutucaksan
Seven İnsanın Gözü Yaşarır
Seven İnsan İmkansızı Başarır
Seven İnsanın Üzgünlüğü Boşadır 
Bende Beni Öldürene Koşarım
Bir Şiiri Okuyamadım Yüzüne 
Geceye Tamamda Bu Sabahın Körü Ne?
Bir Yumruk Vuramadım Dizime 
Gitmene Tamamda Bu Kararın Sonu Ne?
Bırak Beni Kollarına 
Bir Kuş Olur Konarım Avuçlarına 
Beni Bana Anlatma , Beni Onunla Aldatma
At Beni Beni Kuyularına 
Bir Yağmur Olur Yağarım Saçlarına 
Beni Sana Anlatsam, Seni Bana Anlatsan

Söz & Müzik: Tabir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri