Yeşim Vatan - Dokunsana Şarkı Sözleri

Yeşim Vatan'ın yeni şarkısının sözünü ve orjinal klibini hemen aşağıda bulabilirsiniz.Ayrıca Yeşim Vatan Dokunsana şarkısını dinledikten sonra görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Yeşim Vatan - Dokunsana Dinle

Yeşim Vatan - Dokunsana Sözleri

Tövbeler Etmiştim
Yer Oynadı Yerinden
Karşıdan Gelirken
Gülümsedi Aniden

Tatildeyim Derken
Aklım Gitti Başımdan
Her Gün Geçer Oldum
Evlerinin Önünden

Tanışamadım, Konuşamadım
Ben Onunla Hiç Yarışamadım
Gece Karanlık, Haydi Çık Gel Artık
Kapının Ardından

Dokunsana, Haydi Durma Dokunsana
Geliyorum Herşeyinle Kollarına
Dokunsana, Haydi Durma Dokunsana
Çıkıyorum Herşeyimle Yollarına...

Söz & Müzik: Mustafa Sandal

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri