Zara - Kurtuldum Şarkı Sözleri

Zara'nın seslendirdiği "Kurtuldum" adlı şarkının sözü ve klibi için doğru yerdesiniz.Bestesi usta sanatçı Ferdi Tayfur'a ait olan ve sözleri Ahmet Selçuk İlkan imzası taşıyan bu muhteşem eser, işte karşınızda...

Zara - Kurtuldum Dinle

Zara - Kurtuldum Sözleri

Seninle Kopardık Bütün Bağları Herşey Bitti Artık Bil Bundan Sonra Kırıldı Gönlümün Umut Dalları Kendine Bir Sevgi Bul Bundan Sonra Geçmişi Bir Düşün Yalnız Kalırsan Maziyi Hatırla Zaman Bulursan Neyleyim Sevgilim Pişman Olursan Başını Taşlara Vur Bundan Sonra Kurtuldum Kurtuldum Senden Böylece İbadet Başlattım Artık Her Gece Dualarla Böyle Mutluyum Bence Tanrıyla Aramda Aşk Bundan Sonra Bitmesin İsterdim Umutlarımız Bitmesin İsterdim Duygularımız Ne Çıkar Sel Olsa Göz Yaşlarımız Yeniden Başlamak Zor Bundan Sonra Söz: Ahmet Selçuk İlkan Beste: Ferdi Tayfur

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri