İlyas Yalçıntaş - Hançer Şarkı Sözleri

İlyas Yalçıntaş'ın yeni tekli şarkısı "Hançer", sözü ve orjinal klibiyle sitemizdeki yerini aldı.Yorum yapmayı unutmayın, bol müzikli günler...

İlyas Yalçıntaş - Hançer Dinle

İlyas Yalçıntaş - Hançer Sözleri

Aşkta Derin Sulardayım Sevdim Ama Kuraktayım Ayrılığın Başındayım Elden Ele Tuzaktayım Bile Bile Yandım, Göreni De Yok Zalime Kandım, Yalanı Da Çok Seyrettim Gözleri, Hançermiş Sözleri Derdimle Yaz Beni Sevdalar Hep Deli Çaldıysa Sevgi Türküleri Ses Ver De Duysun O Peri Seyrettim Gözleri, Hançermiş Sözleri Derdimle Yaz Beni Sevdalar Hep Deli Çaldıysa Sevgi Türküleri Ses Ver De Duysun O Peri Aşkta Derin Sulardayım Sevdim Ama Kuraktayım Ayrılığın Başındayım Elden Ele Tuzaktayım Bile Bile Yandım, Göreni De Yok Zalime Kandım, Yalanı Da Çok Seyrettim Gözleri, Hançermiş Sözleri Derdimle Yaz Beni Sevdalar Hep Deli Çaldıysa Sevgi Türküleri Ses Ver De Duysun O Peri Seyrettim Gözleri, Hançermiş Sözleri Derdimle Yaz Beni Sevdalar Hep Deli Çaldıysa Sevgi Türküleri Ses Ver De Duysun O Peri

Söz & Müzik: İlyas Yalçıntaş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri