Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbe, "Sen Aşıksın Bana" orjinal klibi ve şarkı sözü ile karşınızda...

Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana Dinle

Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana Sözleri

Şunu Bil Ki Sevilsen De Sevsen De Boş
Zerre Ben Bulamazsın Aşk Nehrinde
Yüzsen Bile Derin Derin Hatırlarsın 
Ansızın Dolar Gözün Neden Bulamazsın
Adını Koyamazsın Ahların 

Kalbim Seni Bekliyor Çalan Her Kapıda
Hala Affediyorum Günahkarım Sana
Hiçbir Şey Bitmiyor Ayrılık Yetmiyor
Hala Hissediyorum Sen Aşıksın Bana

Hayal Kırık Dudak Ateş Gönül Yanık
Arzular Çöl Senin Vücut İkliminde 
Benziyorum Solan Güle 
Bir Hayat Dolusu Hüzün 
Bakınca Gülersin Bazen 
Küfredersin Yar Kendine

Söz: Yıldız Tilbe
Müzik: Murat Yeter

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri